Через поле, через гай йде до діток Миколай. У білесенькій торбинці він усім несе гостинці. То ж бринить від щастя край — тут ступає Миколай. М.Пономаренко 19 грудня в яслах – садку пройшло свято, присвячене Дню Святого Миколая - покровителя всіх мандрівників і дітей. За народними по ... Читати далі » |
Актуалізація творчого потенціалу зростаючої особистості, формування її культури, зокрема й художньо-продуктивної, є одним із важливих завдань освіти дітей дошкільного віку на сучасному етапі. Творчість – важлива складова системи виховання. Вона лежить в основі успішного засвоєння нових знань, набуття вмінь і навичок. Саме тому так важливо сформувати у дітей основи творчості. Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дітей до художньо-продуктивної діяльності. Формування художньо-продуктивної культури дітей дошкільного віку здійснюється як на спеціально організованих заняттях, так і під час індивідуальних занять, самостійної художньої діяльності, під час різних видів ігрової діяльності. Вихователі ясельної групи створюють всі умови для цієї діяльності дітей, а діти з задоволення ... Читати далі » |
Осінь пензлика взяла, |
Відбулася розвага для дітей молодшої групи, під час якої діти закріплювали знання про прикмети осені, вчилися помічати особливості краси осінньої пори; з інтересом дивилися мінівиставу про осінні пригоди лісових звір
...
Читати далі »
|
Протягом тижня найменщі вихованці нашого садочка формували уявлення про свійських тварин, про їхній зовнішній вигляд, характер харчування; ... Читати далі » |
Ось і добігає кінця тематичний тиждень ''Хто як до зими готується?'' Вихованці старшої групи дізналися багато нового та цікавого про життя тварин та птахів. З задоволенням діти слухали казки та оповідання, вчили вірші та декламували їх, ліпили та аплікували тварин, грали в дидактичні ігри. Із великим захопленням, малюки розповідали своїм друзям про такий цікавий та великий тваринний світ. |
В рамках проведення Тижня безпеки життедіяльності дитини з 18.10 по 23.10.2021р. діти середньої групи< ... Читати далі » |
Осінь фарби готувала, У відерця наливала. Змішувала, чаклувала, Потім все розфарбувала. Придивіться, все довкола ... Читати далі » |
Варто зазначити, що у дошкільному віці пізнання світу, світосприйняття відбувається з найбільшою інтенсивністю та швидкістю. Дитина вивчає навколишні об’єкти, визначає їх властивості, будує образи різних предметів, що згодом складаються у загальну конструкцію, картину світу. Найбільш проективною та діагностичною в дошкільному віці є ігрова діяльність. Обираючи гру, дитина обирає тему, будує, проектує сюжет, визначає ролі, віддзеркалюючи свої інтереси та захоплення. В ході гри вона демонструє своє ставлення до тих чи інших об’єктів, речей, програє уявні позитивні та негативні ролі так, як вона собі їх уявляє. У грі дитина інтуїтивно обирає те, що їй притаманно, чим вона буде займатися у подальшому, в дорослому віці; інколи ж дорослі нав’язують їй іграшки та ігри, орієнтуючи, програмуючи на вибір справи, що імпонує їм. Але обрати іграшк ... Читати далі » |
З Днем дошкільника вітає Україна, Хто до дітей приходить не на службу – Нехай дарують радість вихованці |