Нормативні документи, які регламентують  діяльність  з
                                      питань розгляду звернень громадян:

Конституція України;
Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р.;
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
-Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;
-Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. N 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. N 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»
-Розпорядження від 17.09.2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію».
ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕНЬ:
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Порушені у зверненні питання повинні стосуватись діяльності Управління, його структурних підрозділів.

У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові, громадянина (громадян),
- місце проживання громадянина (громадян),
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги,
- до скарги додаються наявні у заявника рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги.
Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення повинно бути складене прийнятною для сторін мовою.
Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.