Безпека – це не просто обсяг знань, але й уміння правильно поводитися в різних життєвих ситуаціях,  а формування життєвої компетентності з безпеки життєдіяльності - це процес пізнання соціальної дійсності, який повинен відображатися в різноманітній дитячій діяльності (ігровій, продуктивній, пізнавальній, мовній, фізкультурно-оздоровчій, музично - ритмічній). Діти можуть опинитися в непередбачуваних ситуаціях на вулиці та вдома, тому головним завданням дорослих є стимулювання розвитку у них самостійності та відповідальності. Через це більше уваги треба приділяти організації різних видів діяльності, спрямованих на набуття дітьми певних навичок поведінки, досвіду. Адже все, чого навчають дітей, вони повинні вміти застосовувати в реальному житті, на практиці. Щоб забезпечити гармонійний розвиток дитини, потрібно формувати у малят усвідомлення цінності свого життя і здоров’я, вироблення стереотипів безпечної поведінки в на вулицях міста. ... Читати далі »

Переглядів: 74 | Додав: sad4nizhyn | Дата: 20.05.2021 | Коментарі (0)