На зміну лютим морозами прийшла весна. Можна радіти лагідним промінчикам сонечка та веселому грайливому струмочку. У діток ІІ молодшої групи вже є деякі уявлення про використання води людиною в побуті, але ці уявлення часткові, безсистемні. Знайомилися з властивостями води та збагачували знання малята шляхом пошуково-дослідної діяльності.
Ось, наприклад, щоб підвести дітей до висновку про прозорість води, використовуємо нескладний дослід: - занурюємо у воду різні предмети. Або ж дослід з солоною водою.Цікавим для діток був дослід з перетворення води з рідкого стану у твердий( лід).
А як весело гралися у гру "Веселі перегони"(Для розвитку фонематичного дихання).
Найцікавішим був дослід " Чарівні лілеї ".
Лілеї білі, лілеї милі,
Тихе озерце, сонячні хвилі.

Якби на всьому світі
Не стало вмить води,
То не було би більшої
Для всіх людей біди.
Щоб чиста та цілюща
Вода була завжди
Давайте її будем берегти!
|